Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2012 07:30 - ТРЕТАТА СВЕТОВНА ВОЙНА Е ФАКТ!!!
Автор: barborok Категория: Политика   
Прочетен: 6433 Коментари: 9 Гласове:
8

Последна промяна: 18.08.2012 09:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    ......... ей така от нямане какво да правя. Мислех си да не се зомбирам с някое филмче , по телевизията всичко е олимпиада , а мен ни най- малко ме интересува , та да прочета един два абзаца. Нямах желание да нищя някви теории или да споря с някога на няква тема , обаче, след като попаднах на кака ви Стефка , ми дойде желание направо да псувам, да храча ,  да обиждам. С ей той ти пост, " http://azblagara.blog.bg/politika/2012/08/02/tezi-koito-prispivat-ovcete-s-olimpiada-veche-chakat-udobnii.985114 " , кака ви Стефка направо ми направи лоботомия без да ми е докосвала черепчето. Моля ви , прочетете го внимателно (поне началото , първите 4-5 абзаца ).

      По всичко личи , че въпросната истерична , и не до там интелигентна (да не казвам проста) наша съблогърка е попаднала на някакъв много "страшен" текст , и в стремежа си да  събуди нашите граждански инстинкти , му е направила един копи-пейст. Без даже да разбира какъв е смисълът на текста. Потърсих малко , порових се , не успях да намеря извора на тАзи невероятна литературна алегория, но  според фактите които успях да сглобя , става въпрос за глупава и НЕсмешна първоаприлска шега.

   Тука малко ще преразкажа този пост и също ще разкажа какво аз почуствах четейки го,  как тези силни изразни средства ми повлияха , какви мисли събудиха в мен и как ме провокира и  промени. В скобички ще се опитам да опиша чувствата и израженията които правих четейки, заедно с някой друг възглъс.

   В първите редове, авторката с особено прагматичен тон , стилистика като че ли копирана от бележка закичена на вратата на на квартална бакалия, ни казва , че сме заспало гражданско общество и да не се прайм - веднага да копираме долният текст и да си го лепнем на стените на фейсбука. После минавам през "гадният " парламент - респективно Б.Б.... "гадните" евреи и се стига до много любопитен факт:

      Авиобаза Безмер!!! Дали сме я на кой ли не - евреи американци и "Министерството на войната" подготвял плацдарма за бъдещата трета световна война именно от там (ко? !!!) . Тази авиобаза била толкова ключова и стратегическа , още от Втората Световна Война (ко, мооля, авъъъъ )  !!!
Малко маргинизиране на министърчето - марионетка - респективно и Б.Б . Следва , вече сме си стиснали ръцете с израелските изтребители , да зареждат у Лукойл, без да си плащат !!! Споменават се огромни руски армии около Сирия (тъдъ, въъъъ!)!!!
... тука прочетох нещо невероятно "Китайците са акостирали военна техника в Черно море до бреговете на Украйна .... " (ауууууу мамоооооо!!!!)

 Спирам да тук с преразказа. На пръв прочит , останах с впечатление , че ще нападаме Сирия и Иран. Бях в ступор . Дълго време се чудих къде са тези страни!!! На територията за която съм учил в гимназията, или последните 10-15 години , Сирия и Иран са се преместили малко по- насевер , някъде към Сибир например. Наистина зашеметен и със сетни сили включих GOOGLE Maps и ми олекна като останових , че двете страни не са си променяли местоположението скоро време. Наистина съм благодарен на класната ми ръководителка и учителка по География - Р. Цингова - невероятен човек. Хубаво ама защо израелските изтребители ще зареждат във наше въздушно пространство???!!! и то на път за Иран и Сирия!!! Веднага ще ви отговоря, защото е на промоция, забравихте ли ,че няма да плащат в Лукоил, а щом е промоция за без пари, евреите са първи наредени.... Разбрахме мотива на ЦАХАЛ, ама какво по дяволите правят тези китайци , акостирали в Украйна!!!??? Защо, в Черно море??? Конфликта ще се развива до едни други морета , доста далеч от черно море!!! Или са сглобили някъв бъгъв джипиес навигатор и са се загубили, или пътьом ще се възползват от някоя друга промоция??? гориво например? Елате тука ве смотани жълтури , елате да си заредите на Лукойла или на Петрола , без пари....

     Накрая искам да посоча факта , че авиобаза Безмер НЕ Е СЪЩЕСТВУВАЛА  през втората световна война , за да е важен стратегически обект за германците през този период от време!!! Шматка тъпа!!!

         Доста по- надолу в текста се стига до заключение , че войната идва , да се запасим с повечко кашкавал (поне за 3 месеца) и , че вдигането цената на тока въобще не ни засяга защото ние ще имаме кашкавал..... и няма да го ползваме по времето на войната... тока имам в предвид...

       Искам да обърнете специално внимание на коментарите под поста, аз няма как да не цитирам някои от тях , особенно на КУшел и на 666супер- вие момчета къртите , продължавайте все така....

     "  
  6.kushel -Най-после да почета и един постинг ...
03.08 08:13 Най-после да почета и един постинг пропит с разум. Десетки такива написах, но хората предпочитат да си заравят главите в пясъка. Още през пролетта, показах и снимки на военните бази с разположените самолети, но хората се вълнуват от други неща....... " браво бе гений

анонимен -666! СУПЕР: (много му е дошло четенето на това момче , ама си остава гений на народното творчество)
   
СтефкЕЕЕ МА МНООО СИ УМНААА МАА...ХИХИ...ЗА ЖЕНА...ХАХА.....!

....СПОННЕТЕ СИ ОЛИМПИАДАТА КОГА ЗАПОЧНА ВОИНАТА С ГРУЗИЯ...ХИХИ....!

...ТОГАВА ПА ИЗРАЕЛ СЕ БЕШЕ ЗАБЪРКАЛ...!

....СЛЕД ОЛИМПИАДАТА ОЛИМПИИСКА ВОИНА...НЕМА А СЕ ПЛАШИТЕ....!

....КИТАИЦИ У БЕЗМЕР ДО ДВЕ СЕДМИЦИ...ХИХА...!

.....КУПЕТЕ СИ ПУШКИ И КАШКАВАЛ...ТОК НЕ ВИ ТРЕБЕ....ХИХИ....!
...ТОК САМО ПРАФФФ....16000 ВОЛТИ....!

.....КАТО НИ ЧЕТШ МИСИЛ УУПААА...МИСЛИ МУ ДЕРАТ...!

.....ДОЛНО ПЛЕМЕ НЕ СЕ КЪПИ ИСКА ТОКВЕ...!

...БАЦЕ ГО КЪПААА ЗА ПОСЛЕДНО НА 10 ГОДИНИ...!

....БАЦО Е НЕОСПОРИМ ГЕНИИ У СИЧКИ КОРИ НА МОЗАКО...ДВЕ НА БРОИ...!
 
.....ГАНЬО ШЕ МРЕ У МРАК ПРЕЗ ВОИНАТА...КОЯ ЧУКА НА ПОРТАТА У БАНКЯ...АААЛЛЬООУУУ ИМА ЛИ НЕКОИ ТУКА...!

...БАЦЕ ИЗЛИЗА ПО ШОРТИШКИ С ЧЕТКА У ЕДНАТА РЪКА И КИТАРА У ДРУГАТА И ВИКА....КОИ ЧУКА....

КИТАИЦИ СМЕ ИДЕМЕ НАПРАО ОТ БЕЗМЕР ВИЕ ЛИ СТЕ ИМПЕРАТОРА...?

...НИЕ ВИКА ТИКВАТА...ШО СТААА ДАГОЕЕЕ...?

...ШЕИ ВИ ПЛЕНИМЕ...!

...САКЪН ВИКА БАЦЕ....НЕ СЪМ СИ ДОРИСУВАЛ КАРТИНАТА....!

...А ЗА КВО ТИ Е КИТАРАТА...?

...СВИРИМ СИ ДОКАТО РИСУВАМ....!

...ТОЯ Е ГЕНИИЙЙЙ...КАЗАЛИ КИТАИЦИТЕ....!
....ТИЯ ШОРТИ ДА НЕ СА КИТАИСКИ....?

/ПИТАЛ ОФИЦЕРА ЦЗВЕР КИТАЕЦ НА АНГЛИИСКИ БАЦЕ ОТВЕТИЛ ГОРДО НА БОЛГАРСКИ...ЦЕЦО МИ ГИ ДАДЕ ДАГОЕЕЕ...!

....ЗАЛАГАМ 5 ! ЛЕВА ДВЕ ДЪФКИ И СКЪСАНИТЕ ГУМЕНКИ НА БАЦЕ ЧЕ ВОИНА ШЕ ИМА ДО ДВЕ СЕДМИЦИ...ДИГАМ И С НЕДОЯДЕНА ФИЛИЯ С МАС...ПОСЛЕДНАТА НА БАЦЕ ТУРЕНА У ФРИЗЕРА ЗА ИСТОРИЯТА НА ЧОВЕЧЕСТВОТО... А И ЕНА ФАФЛА МООТТТО....!
.....ПРИСПИВАМ ОФЦИ С ПРАФФ ТОКЪ...!
....ХАХА....БЕЗ ОФЦИ НЕМА ВОИНИ....!
"
   аз ще добавя само :

      ВЯТЪРНА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА, ЗАДВИЖВАНА СЪС СЛЪНЧЕВА ЕНЕРГИЯ!!! 



Гласувай:
8



1. ramone - човече,
16.08.2012 08:21
ако българина имаше поне малко мозък в кратуната нямаше да се занимава със световни конспирации, евреи, комунизъм и бойко борисов, а щеше да търси отговор на въпроса:
"Прост съм, щото съм беден или съм беден, щото съм прост"

Имам усещането, че ако земе да стане 3-та световна война най-щастливия човек на света ще бъде Кушел.
А на следващата минута тук ще се появи пост със заглавие: "КАЗВАХ ЛИ ВИ АЗ".
...е така - с главни букви
цитирай
2. barborok - все пак има шанс ...
16.08.2012 08:44
... кушел да изпита това върховно удоволствие ... близките 35 години... дотогава през цялото време ще е на старт позиция... даже той вече го е написал , скътал го в чернови , и само чака старта на ВОЙНАТА да натисне "публикувай" ... и после демоничен задоволен смях - поне половин час ... :)
цитирай
3. saadi - Чудя се ...
16.08.2012 08:53
Наскоро четох при блогъра evreite нещо много тревожно :

"Говори се че строят градове под земята и се готвят да се скрият за пет години. След като се скрият ще анулират голяма част от озоновия слой и ще ни унищожат. Миналата година правеха опит и над Европа премина област с понижено съдържание на озон. Ще ни пекат на ултра виолет или просто само се надяват!"

Та сега ми е много притеснено , дали след като евреите анулират озоновия слой , няма да ми се развали кашкавала , който си купих . Не искам да седя гладен през цялата трета световна война .
цитирай
4. barborok - дай да прочета и аз ...
16.08.2012 10:36
.... моля та!!!
цитирай
5. анонимен - Е, как издържа да го прочетеш това цялото?
16.08.2012 13:35
Аз капитулирах още на фразата "базата в Безмер е петата по важност в света за американците".
Поздрави, и си пази озона и кашкавала на сигурно място, да не ти ги увреди някой ХААРП! Правел много дупки в озона и сиренето...
цитирай
6. becksssss - barborok
16.08.2012 20:01
Ти само погледни блога на Чавдар01 и не ти требе Трета световна война, брат. Ще разбереш, че тя вече отдавна е избухнала.
Имам и един страничен въпрос - може ли да заменим кашкавала със сирене гауда например?
:)))
цитирай
7. barborok - еми един търси енергийна стойност , друг вкусови качества...
16.08.2012 20:13
... аз лично съм се запасил с пармезан , по малко място заема . Малко сухичко ама, стаа...
цитирай
8. becksssss - Аз пък взех, че хвърлих един поглед ...
16.08.2012 20:28
Аз пък взех, че хвърлих един поглед към въпросния постинг от посочения линк.
Ами... кво да ти кажа - не издържах да го прочета цялото, а аз принципно обичам да чета. Нямам представа как ти си издържал докрая. :)) Поздравления за това! Готов си за Свети Великомъченик.
цитирай
9. анонимен - aaa аз не издържах докрая.....
17.08.2012 00:54
извинявайте ако съм ви подвел. такъв мазоххист не съм...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barborok
Категория: Забавление
Прочетен: 234423
Постинги: 79
Коментари: 289
Гласове: 231
Архив