Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2013 01:47 - Самиздател- забърка мармалада, използвайки....
Автор: barborok Категория: Новини   
Прочетен: 2493 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 11.11.2013 20:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 .... голямата копи-пейст лопатка за бъркане на мармалад. Същата дето си я направи, като малък в час по изтъпяване. Започна с копи-пейст компота, дето беше останал от миналото бъркане на зимнина за мозъци. Та видя, че старите компоти са  бомбаш , та в изблик на див-идиотски интусиазъм, реши да добави още копи-пейсти (или пейстове ) към старите смрадливи и лепкави компоти и да ги преправи в КОНФИТЮР. ...
       
        http://grigorsimov.blog.bg/politika/2013/10/26/totalen-kontrol-verichip-radiochestotnata-identifikaciia-i-c.1197134

    ... Ама се получи МАРМАЛАД.
                                --Важното е компота да не стаа зян, чи глад майка!!!

   Сигурен съм, че може да превърне стар плесенясал таратор в Рокфор. Просто досега не му се е налагало. Нашият неуморим Семиздател тази вечер ме жегна в много болна за мен тема RFID чиповете. Не съм някъв голям чипофил, или маняк на каквито и да е чипове, дразни ме чудовищната некомпетентност с която се демонизират тези малки и доста елементарни устройства. Нека да погледнем по обстойно този лепкав и миризлив  копи-пейст мармалад и да оценим неговите ТТ-данни и други недостойности. Но преди да започнем мармаладения анализ , да  попитам риторично Самиздателя Григор Симов...
       
          Първо: г-не защо го правиш?
          Второ: защо го правиш толкова елементарно и плашещо по идиотски , използвайки толкова елементарни методи като копи-пейст. Подсказка:
         а) защото си такъв човек         б) защото си елементарен идиот 
         в) заради дивия кретенски интусиазъм който те е обзел
        гъ) ( :) ) някаква патолгична обсесивна компулсия комбинирана с истерична параноя
         д) някаква патологична компулсивна обсесия комбинирана с параноична истерия.

   (заради  селфестийм възпитанието ми  и за де не се почувств някое отговорче недооценено- пак щи подскажа всички отговори са верни. ) 
         Трето: никога не бъркай интусиазмът с  умения . После се получават едни нелепи , зловонни ситуации....

         Слагам си HAZMAT  костюмчето и се гмуркам в мармалада. Какво виждам в първият ред ... ооооп лъжааааа :) чиповете не излъчват радиочестоти , не са автоматични (каквото и да значи това), и не разпознават данни. Почва да ме боли главата даже и през хазмата, а пък съм в началото!!! Към петия ред , освен нелогичните правописни грешки -- " ... батерия..." ?!?! Следва картинка с план схема на чипа, в която никъде не се вижда батерия ..Това противоречие за два реда е ХИТРО!!! Ако нямаш костюм за защита от опасни матрияли , много ще ти разбърка ...м-м-моо.. м-мармалада!!!
    Под картинките - обяснение за "и се презареждаща с литиева батерия." - каквото и да значи това . И следва шок --- ТЕРМОДИОД който произвежда ток ...ВЪЪЪЙЙ!!! (ше спра за малко, че ми излезе един тик под окото, като си го представих това) (оох добре съм)  Аве на картинката която ти си постнал няма диоди?!?! Самиздателю, съжелявам , че ще те разочаровам , ама НЯМА ТАКОВА НЕЩО КаТО ТЕРМОДИОД. Не искам да се правя на капацитет , ама има терморезистор , който даже не е полупроводник (май)  , каквито са диодите . Става въпрос за едни процеси които са открити от Пелтие , Зеебек , Ленц и други , ама ней  диот, честно.
       
      Знаете ли какво ще стане когато идиот като Гришата вдигне телесна температура? ХА-ха ще стане "термоидиот" ... :)   

      На по- следващия абзац се обяснява , че вече били толкова малки тия чипове , че можели да ви ги инжектират " без даже да разберете " и следва снимка на няква игла дето е поне 3мм , като иглите за помпане на топки. Не само няма да разбера , ми човека с тая конска спинцовка така ще го отнесе ...!!! Ще го напомпя с нея като плажен дюшек!!  Следващият абзац пак е кретенски , ама поне не се изненадвам вече -в чипа няма база от данни !! Представяш ли си ?!?! Информацията която съсдържа чипа е от 10-15 битов код от числа , или числа и символи ( като EMEI) , , с който код служи за идентификация , и с който се проверява в база данни , която е някъде другаде в компютър , или да му кажем по-плашещо - " сървър" . По-надолу  някво тотално объркване на датите , не съм пророк , ама март 2013 отдавна мина , и не съм разбрал всички америкнци да  са се чипирали... може би домашните им любимци...

     -ее-еемиии , като се ползват стари копи- пейст компоти така става ! !!

        Доста по- надълбоко в казана с мармалада пише , че ГЕРБ  гласувало вече , че "българското стадо" трябва да се чипира до еди кога си ....  Аее лек, сещам се че тогава , се обсъждаше нещо такова , ама ставаше въпрос буквално за стадата, за кравичките, и овчиците дето пасат по полето... как го НЕразбрахте това ?!?! И като се каже, че няма изградена база данни за домашните любимци, които вече задължително трябва да са чипирани , ... днеска твоята идиотщина ми е достатъчно , няма да говоря за политика.

       И какъв извод да си правя? Ми то няма едно вярно изречение в целия тоя мармалад , т.е. ЕДНА ГОЛЯМА МАЗНА ЛЪЖА. Ти лъжливото овчарче ли си ? Ми кат те гледам ,  ако някой ти повери овце ти ше ги омориш. Не ставаш за овчарче , ми то ти остана " лъжливото" само.. тъпо.  
 
      Днес научих един нов израз, и не вярвах , че ще се сблъскам толкова бързо с значението му. Израза е : " функционално неграмотен " - може да чете , ама не разбира това което чете.... що издаваш след това ??? Ми с тия копи-пейсти и за издтел не стваш, ми то остана само "Само" .. тъпо.

                                             Самолъжливото - Григор С.

                                                           ...поздрави от Барборока
 П.с. не ми отговаряй , че ще стане още по- зле . И за да подхраня параноичната ти истерия, ще ти спомена един интересен факт. RFID-а се състои от две намотки, и един чип между тях, и електромагнитния- индукционен обхват е към 20см, а в мобилният ти телефон, освен десетките чипове, има и процесори (процесор е по-лошият демоничен батко на чипа) , и обхвата на телефона ти е хиляди метри. Гадовете какво могат да ти причинят през джисиема ... маамо?!  Предполагам твоят телефон е с фенерче. Включи го фенерчето, и си го инжектирай неусетно, на едно тъмно място (предполагам се сещаш кое?), намери си омазания мозък в това  тъмно място, и почни да го ползваш по предазначение, а не както досега - да седиш върху него и да ти е по- меко на седалищните части. 





Гласувай:
4



1. анонимен - Ако незнанието не съществуваше,
29.10.2013 15:06
знанието никога нямаше да се развива.
Лошо е обаче, когато се развива, а и "рекламира" от незнаещи, незнанието ... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barborok
Категория: Забавление
Прочетен: 234829
Постинги: 79
Коментари: 289
Гласове: 231
Архив