Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Постинг
19.05.2012 11:21 -
"Енергия на килограм" - брауновият газ и свободната енергия
Автор: barborok
Категория: Новини
Прочетен: 4784 Коментари: 7 Гласове:
Последна промяна: 19.05.2012 19:00
Прочетен: 4784 Коментари: 7 Гласове:
4
Последна промяна: 19.05.2012 19:00
Дълго време мълчах на тая тема , но след последният "научнопопулярен- документален" филм , който за пореден път ме втрещи, вече нямаше как да не си отворя голямата уста. Филмът е поредният "творчески" напън за замъгляване на съзнанието на истеричните лелички и чичовци и деца олигуфрени , пропуснали часовете по химия и физика още от пети-шести клас. В него се говори за един гениален учен "професор", чийто откритие ще спаси света от зависимостта на ЕНЕРГИЙНИТЕ ДИКТАТОРИ... както винаги , такива учени виреят само в Австралия , умират след съмнителни обстоятелства , и някой има открадва патентите и изобретенията . Пример е откривателя на свободната енергия - всички знаете кой е , или откривателя на "перпетуум мобиле" Нелсън Камю (идентична биография кат на Юл Браун, гонен в собствената си държава ... отива в Австралия.... големите компании... умира ... няма двигател-генератор !!! някой го откраднал!!! ) . Няма да споменавам за Перендев, Бедини и другите останали шарлатани....
Не искам да рзглеждам филма кадър по кадър ,затова ще го преразкажа по- накратко . Както винаги при тези филми се започва с представянето на един гооооляяям капаците- учен - професор. Така се познават фалшивите истории, целта е да се създаде респект и доверие към някаква "гениална" личност . Както винаги дребната фактология куца , пропускат се ДРЕБНИ технически детайли и се слагат кадри изрязани отнякъде и изкарани от контекста. Пример е как брауновата горелка сублимирала волфрамова пръчка, кадъра е на едно желязо го горят, не даже не го горят, ами го нагорещяват до червено с една горелка. Въпроса е , горелката за браунов генератор ли е свързана , волфрамовата пръчка волфрамова ли е и кога точно да видим процеса на сублимация??? Такъв процес в целият филм не бе показан . Ама както и да е ... друг въпрос : защо никой от участниците не показа някакви факти в цифри и мерки. Например: за получаването на еди колко си литра "чудодеен " газ , даващ еди колко си вата или джаула или калории или каквото си щете там , какво количество енергия е изразходено???
Нека разгледаме процеса описан в целия филм. Описваният браунов газ всъщност е една водородно кислородна смес получена от вода. Като имаме в предвид , че водорода гори отлично а кислорода много добре поддържа горенето, означава , че имаме отлично гориво създадено от вода!!! А вода бол!!! Велик е тоя човек Юл Браун , че го е измислил това...!!! Да ама не !!! Разлагането на вода за горивен газ е измислено преди десетки , ако ли не стотици години. Проблема е там , че всички начини за разлагането на водата са енергоемки , бавни , и енергията която се влага в едно количество получен газ е повече от енергията която газът ще даде при изгарянето си . Тука извинението на изпълнителят е , че ползва не коя да е енергия ами електрическата енергия на Тесла , която била много евтина бърза мощна и нищо не струвала щото била с много специална честота .... искам скептиците да си представят как в единият край на машината влагаш един джаул енергия и на другия край излизат десет джаула енергия .... искам първите хора които напишат оплюващи коментари под поста да ми го обяснят това нещо!!!
Добре , разбрахме че процесът е непечеливш , обаче такива генератори наистина съществуват , и такъв газ също . Само откъде да вземем ток ?!?!? Тук на помощ се притичват нашите съблогъри samvoin , narrep i universalnia и донасят набързо скалъпен от местната железария генератор на Тесла за свободна енергия и всичко тръгва по мед и масло и газ... (свободната енергия не се генерира а събира, научете си материала малоумници!!!)
Та говоря си аз за енергия ... тя фърчи улеву у десну насякъде , свободна като пеперутдка , ама няма кой да я фане. Истината обаче е само една , физиката е точна наука която метафизиците не са я чували даже. Няма да цитирам закон за запазване на енергията защото не го и знам , или законите на Нютон. Много отдавна съм се отказал да изобретя перпето мобиле ... бях много малък и се опитвах да го направя от детски конструктор от тия с пластините, и с болтове и гайки.... само не мога да разбера как възрастни хора които се имат за интелигентни се връзват на подобни простотии и вярват сляпо... ВСИЧКО МОЖЕ ДА СТАНЕ ,,,, САМО ДА... ......винаги има едно " ....САМО ДА...."
СВОБОДНА ЕНЕРГИЯ! Изобретателят на фанта...
Свободни хора, свободна енергия, свободе...
Лицето на Професионалния Спорт
Свободни хора, свободна енергия, свободе...
Лицето на Професионалния Спорт
"В начале бе слово" у апостол ...
Град Пирдоп-връх Паскал-Еленската базили...
"Не нам, не нам, а имени твоему&quo...
Град Пирдоп-връх Паскал-Еленската базили...
"Не нам, не нам, а имени твоему&quo...
1.
vmir -
Не е за вярване що глупост, инат и омраза се натрупват от вярванията в чудодейни "решения" като т.н. "Браунов газ"
19.05.2012 11:32
19.05.2012 11:32
Верно, човешката глупост и будалащина са безгранични.
Съгласен съм с постинга.
цитирайСъгласен съм с постинга.
2.
анонимен -
;)
19.05.2012 21:29
19.05.2012 21:29
Ти защо мислиш, че ние може да сме специалисти и да почнем да те оборваме...
Нищо не разбарах от възмущението ти. Пиши си в специализирани сайтане, след като си припомниш оня закон - за запазване на енергията и откъде-накъде на Нютон?
Май и ти си един обикновен лаик.
Бегай да учиш за Джаул-Ленц
цитирайНищо не разбарах от възмущението ти. Пиши си в специализирани сайтане, след като си припомниш оня закон - за запазване на енергията и откъде-накъде на Нютон?
Май и ти си един обикновен лаик.
Бегай да учиш за Джаул-Ленц
Барборок, не си прав. Въпросният газ го има - в червата на авторите на разни такива изкукании след като са преяли с боб. И не само че го има, но и може да бъде използуван като източник на енергия. Оставям на читателите да се сетят как.
цитирай
4.
анонимен -
Ей, Барборок, къзе барборясваш,
27.05.2012 15:17
27.05.2012 15:17
я виж някакъв aviocosmosbg какви ги е сътворил! Любимият ти ХААРП! Бах ти простотияга - с радиолокатор щял да предизвиква земетресения!
цитирай.... оня вика "зако да даваме милиарди долари за да излетим в космоса с някви скъпи ракети и космодруми , като можем супер евтино и лесно да огънем времето и пространството... само гадовете Масони и NWO да ни разрешат...."
цитирай.... чел недочел , се изхвърли като чекия на пясък .... прочети пак абзаца , там има едно "или" .... " ..... закона за ..... ИЛИ Нютон ....." , говорим за каличества енергия и сили (едното може да се трансформира в другото) ... много си смотан ...
цитирайИЗМАМАТА БРАУНОВ ГАЗ
Разлагането на водата чрез електролиза на водород и кислород е известно отдавна. Така получената смес от газове изгаря имплозивно. При подходящи условия може да се подаде към горелка с малък отвор и там да гори безопасно със син пламък. При изгарянето се получава вода. Все пак за да разложим водата с електричество е нужна някаква енергия. В най-добрият случай тя ще е равна на енергията получена при горене на газовете. На практика не е така – енергията вложена за разлагане на водата е по-голяма от тази получена при горенето. Ето защо използването на такъв тип горелки е неоправдано. Освен това при самото горене се получава вода, която попадайки върху нагряваният детаил се изпарява и така го охлажда.
При двигателите с вътрешно горена положението е още по-отчайващо. Сместа от водород и кислород изгаряйки намалява рязко обема си – т.е. – в цилиндъра на двигателя не би създала никакво налягане. Твърденията, че може да се задвижи двигател с вътрешно горена с подобно смес са лъжа – досега няма такъв работещ двигател. Но дори и да се направи двигател работещ на вакуумен принцип – сами можета да си направите сметката какво огромно количество газ ще е необходимо за да се захрани. Да допуснем, че двигателят ви е с работен обем 2000 кубични сантиметра /2 литра/ При 1000 оборота в минута това прави 2 000 литра газ! А при 3 или 5000 оборота???
Добавянето на подобна газова смес към обикновен бензинов двигател/или дизелов/ също не би допринесло с нищо за икономия на гориво или подобряване на работата му. Икономиите от порядъка на 30 – 40% са измислица.
Пиша това защото лично съм разлагал вода с електричество и изгарял в горелка. Експерементирал съм при различни напрежения и токова с различен брой пластини в електролизера. Например при 10 пластини с размер колкото ученическа тетрадка и 36 волта захранване токът е от порядъка на 10 – 15 ампера!!! Това прави над 360 вата. Полученият пламък е с мощност колкото на запалка - гори със син пламък – наподобява горелка но когато го насоча срещу ръката си веднага се получава конденз от вода . При опит да разтопя метал – например домакинско алуминиево фолио - не се получи нищо освен конденз на вода върху фолиото и леко загряване – едва ли повече от 100 градуса.
Твърдението, че има някаква тайна резонансна честота на водата при която рязко се ускорява реакцията също е лъжа. Катализатор също не съществува.
Много от клипчета разпространени в интернет показващи работатана такава горелка са измама. Използвани са горелки на пропан или друг горлив газ.
И защо „Браунов газ” ??? 100 години преди раждането на Илия Вълков електролизата ни е била позната.
miki57@abv.bg Милко Милков
цитирайРазлагането на водата чрез електролиза на водород и кислород е известно отдавна. Така получената смес от газове изгаря имплозивно. При подходящи условия може да се подаде към горелка с малък отвор и там да гори безопасно със син пламък. При изгарянето се получава вода. Все пак за да разложим водата с електричество е нужна някаква енергия. В най-добрият случай тя ще е равна на енергията получена при горене на газовете. На практика не е така – енергията вложена за разлагане на водата е по-голяма от тази получена при горенето. Ето защо използването на такъв тип горелки е неоправдано. Освен това при самото горене се получава вода, която попадайки върху нагряваният детаил се изпарява и така го охлажда.
При двигателите с вътрешно горена положението е още по-отчайващо. Сместа от водород и кислород изгаряйки намалява рязко обема си – т.е. – в цилиндъра на двигателя не би създала никакво налягане. Твърденията, че може да се задвижи двигател с вътрешно горена с подобно смес са лъжа – досега няма такъв работещ двигател. Но дори и да се направи двигател работещ на вакуумен принцип – сами можета да си направите сметката какво огромно количество газ ще е необходимо за да се захрани. Да допуснем, че двигателят ви е с работен обем 2000 кубични сантиметра /2 литра/ При 1000 оборота в минута това прави 2 000 литра газ! А при 3 или 5000 оборота???
Добавянето на подобна газова смес към обикновен бензинов двигател/или дизелов/ също не би допринесло с нищо за икономия на гориво или подобряване на работата му. Икономиите от порядъка на 30 – 40% са измислица.
Пиша това защото лично съм разлагал вода с електричество и изгарял в горелка. Експерементирал съм при различни напрежения и токова с различен брой пластини в електролизера. Например при 10 пластини с размер колкото ученическа тетрадка и 36 волта захранване токът е от порядъка на 10 – 15 ампера!!! Това прави над 360 вата. Полученият пламък е с мощност колкото на запалка - гори със син пламък – наподобява горелка но когато го насоча срещу ръката си веднага се получава конденз от вода . При опит да разтопя метал – например домакинско алуминиево фолио - не се получи нищо освен конденз на вода върху фолиото и леко загряване – едва ли повече от 100 градуса.
Твърдението, че има някаква тайна резонансна честота на водата при която рязко се ускорява реакцията също е лъжа. Катализатор също не съществува.
Много от клипчета разпространени в интернет показващи работатана такава горелка са измама. Използвани са горелки на пропан или друг горлив газ.
И защо „Браунов газ” ??? 100 години преди раждането на Илия Вълков електролизата ни е била позната.
miki57@abv.bg Милко Милков