Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2012 03:11 - КАТАСТРОФА!!!
Автор: barborok Категория: Забавление   
Прочетен: 2591 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 08.12.2012 02:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
        Катастрофирах.... гледах как мантинелата доближава бавно бавно.... даже не се изплаших, в главата ми имаше само една мисъл:
        --- ЛЕЛЕ КОЛКО СИ ТЪП!!!-- беше абсурдно нереално тъпо ПТП. Първото ми. Досега не съм си надвишавал габаритите на колата си никога. Е пернах веднъж едно огледалце на едно BMW, с моето огледалце. Оня беше паркирал като кмет, не мога да преценя дали тогава не беше нарочно.
        Нищо ни няма , и на мен и на спътника ми, на кучето, че и на колата кажи речи. Ние двамата даже на изпънахме коланите, толкова абсурдно тъпа беше тая катастрофа, баавничко, бавничко се сурках и се плъзгах по един добре опесъчен, добре наръсен с дребен чакъл разклон в странджата водещ към едно село, със спукана гума, и бъбречна криза .

image
       Ще кажете "Е ти ся ебати комбинираното оправдание си намери!!!" , Да ви кажа честно и аз не мога да повярвам какво се случи - моята уникално тъпа и неадекватна реакция и останалите фактори....
Бях ужасно недоспал , предната вечер започна тоя проблем с бъбреците. По едно време ми идваше завия към луната от болка , после мислех да си направя операция сам... и така цяла нощ.......
                        ХОРА , НЕ КАРАЙТЕ КОГАТО СТЕ УМОРЕНИ!!!
           Доказано е, че тогава шофирането е много по- опасно отколкото , когато сте пияни.
В началото на пътуването си мислех
         --- да не пропусна разклона , да не пропусна разклонна , да не пропусна разклона....!!!-- нямаше ми нищо , някъде до Грудово . След това действието на едната шепа спазмалгон престана . На всичкото отгоре и погледа ми се размаза , имах чувството, че очите ми искат да изкочат. Точно си мислех кое точно вреди повече на шофирането ми, кръста ми, очите ми или умората...
          --- Аааа , разклона разклона!!!- приятелката ми. И сууур в мантинелата отсреща , бааавничко и нелепо. Честно напълно бях забравил за тоя разклон, щях да се осетя че съм го подминал чал в Ямбол... поизчуках колата на място с едно кукри bush hog, което държа в багажника, и гаечния ключ за гумите.
         Прибрах всичко разпиляно от колата в купето и продължихме пътя си...както винаги стигнахме до крайната точка.
         Сега сме на село и аз се чувствам като заточеник когото изтезават, не знам дали заради болката в кръста, или заради това че няма какви друго да правя в 3ч. сутринта освен да пиша в блога си..... и то от gsm
        Чувам чакалите на отсрещния хълм, мисля да отида и да повия малко с тях.... на връщане ще извадя кукрито от багажника и мисля да си махна бъбреците , че не ме оставят да спя.  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - аве поствам в коментарите защото....
19.08.2012 03:32
.... комбинацията от бъгав джиесем и бъгав блог ще ме довърши, утре като се прибера ще напълня темата... само в коментарите можах да публикувам ;(
цитирай
2. pumona - ааа
16.09.2012 07:29
има си забрана. щом те болят бъбреците отстъпваш волана. добре, че сте добре, и дори и с болка чуваш чакалите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barborok
Категория: Забавление
Прочетен: 234409
Постинги: 79
Коментари: 289
Гласове: 231
Архив