Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2012 12:47 - Каква интересна нощ!!!
Автор: barborok Категория: Забавление   
Прочетен: 2020 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 16.08.2012 20:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Беше много интересна вечер , видях се с приятели с които не се бях виждал от две години , направихме едно късно гости у нас. Пихме по една ракия със салатка от биволско сърце. Изпратих , имаше малко социално десоциални разговори със съседката, доста ме натовари и доста ме накара да се позамисля. Не ми се спеше, сетих се ,че забравих един багаж в колата и отидох да го взема. Не ми се спеше , запалих цигара , запалих колата , пуснах си музика и взех да си карам наляво надясно из града. Действа ми много приятно и успокояващо нощното каране, пробвайте и вие. Стана 3 часа а на мен пак не ми се спеше....

       Прибрах се , приятелката ми, си спинкаше сладко сладко , като котенце. Пуснах си фейсбука да видя за някой друг бухал като мен. Имаше. Поговорихме си малко и тогава видях смразяваща новина на стената на G.I. Airsoft. В Лос анджелис се опитват да забранят любимото на всички ни хоби със закон. Хората там , по- специално G.I. Airsoft, са наляли милиони долари в терени , складове, в стока , може да се каже , че са един от най- големите он-лайн магазини в света. На едни снимки бяха показали шоу руума си , над 200 модела изложени по стените. На други снимки бяха показали склада си пълен със стотици хиляди кашони на стойност милиони. А и на капак на всичко да не можеш да идеш събота и неделя да поиграеш с приятели!!!! Това е жестока и нечовешко!!! този закон грози и други огромни градове и щати и това е в страна където има щати в които 14ет годишнуи деца имат право да притежават оръжие 22с. В страна в която деца могат безпроблемно да си закупят въздушни пушки , които свалят планински козел от 300 метра, в град който всеки неосъждан човек може да отиде в оръжейния магазин и да си купи пистолет!!! И да забранят ейрсофта !!! Ейрсофт обществото не прави нищо лошо!!! 
                                      БЯХ ПОТРЕСЕН И ИСКРЕНО ИМ СЪЧУВСТВАХ

      Бяха показали начин, по който можеше да им се окаже подкрепа. Бяха публикували телефона на сенатора, където след дълга комбинация от набрани числа стигаш до един секретар на който записваш съобщение . То гласеше : здравейте , казвам се еди как си, обаждам се във връзка със ЕСБИ1315 (това е проекто закона) и аз съм против него. С разтреперани ръце си взех телефона и почнах да набирам едни кодове , , едни прехвърлянки ,
     - for english pres 1.... - знам , че тази фатка е за американски граждани , ама какво пък толкова , няма се циганея за 2 лева . Оставих си съобщението след половин часови перипетии и неуспешни опити да се свържа.  Поулекна ми . Писах им че съм съпричастен с каузата им. 

        Стана 4:30. Не ми се спеше. По едно време взеха да се чуват едни страни звуци в двора , някой мишкуваше тихичко тихичко, ама аз как чувам !!! Ей настръхнаха ми косите. Станах , заредих на бързо един пълнител на една от пушките ми SR-25, грабнах тактическият фенер и бавничко взех да се промъквам към двора. Картинката е : аз по боксерки , като нинджа пристъпвам из двора държайки метър и трийсет пушка , ейрсофт реплика разбира се . От другата страна ме чуха , видяха фенерчето и се спотаиха. Ей мама му стара , колко места има по двора да се скриеш!!! Голяма тактика стана, подскачам аз налова надясно м/у дърветата , стойки , чупки , прикладвал на коляно ... с тая голяма черна гега !!! Ей няма го тоя мишок и го няма !!! Приятелката ми спинка сладко сладко вътре в стаята ... в никъв случай не трябваше да изтървам фронта !!!

     Проверих навсякъде. Чисто беше. Лъча на фенера ми мина през оградата на съседите и тогава го видях тоя мишок. Приклекнал в съседният двор , между лехите с доматите , очите му като тигани от ужас. . Беше се вцепенил. Това беше един от живущите в съседната кооперация . Милият, метър и деветдест , голям смугъл типаж , мътен селянин, клекнал всред лехите с домати. Цялата история при тях е , че в двора са няколко собственика , и заради някви квадратни метри на които садят лехи със зарзават , не могат да се гледат едни други. Заради няколко спаружени домата с на нож от години. Човекът беше излязъл да прецака на комшията чушките и доматите в четири часът през ноща, и сега се наакваше от страх.

    Приближих към оградата и промуших дългият към педя , 40сет милиметров заглушител през мрежата , така, че да е насочен към него. С полу свободни ръце осветих лицето си отдолу, вдигнах показалец пред устата си " ТИХО"

   Свалих пушката по- спокоен , видях , че пинчерчето се беше събудило и на верандата . Извиках го , то се изпишка , сложих го да легне. Чак тогава чух, че съседа се прибира...
 
   Ето сенаторе виж !!! Как правим добри дела !!! Как спасихме на бабата и дядото драгоценните чушки?!?! А вие да искате да ни забранявате ...
               AIRSOFT WILL NEVER STOP!!! 

















Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barborok - сега се позачетох малко на темата есби 13 15, оказа се че съм звънял....
16.08.2012 20:02
...на губернатора!!! сигурен съм че Арни няма да остави нещата така, ако не помогне значи е гаден пейнтболаджия....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barborok
Категория: Забавление
Прочетен: 234417
Постинги: 79
Коментари: 289
Гласове: 231
Архив