Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2011 12:34 - Агент ли съм или не съм ?!?!
Автор: barborok Категория: Забавление   
Прочетен: 1802 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 04.07.2011 14:13


 

След последния брейнсторминг в една зомби група във фацето бях обвинен, че съм агент на матрицата.  (!!!!)   ,опър - (оп, оповете, опър). Внимателно изчетох точно какво е опър - нищо не разбрах. Изглежда човека писал статиата за матрицата и опърите, и за ГАЛ-ове нещо или е бил на много силни лекарства в момента. Ако не е бил- е трябвало да бъде . Той лично вече е хващал десетки  такива агенти  къде ли не. По новините, на службата, в интернет. Тия агенти пишели в групите в фейсбуук, за да можели да видят чуждото мнение и също така да предизвикат дебат, така те създавали диверсия. (!!!) След това в групата се скараха с един друг дали аз не съм агент на "интер-галактическия съюз", обаче не на кой да е ами на японско фъсшисткия такъв.

Хайде сега насериозно. Представяте ли си, че такива хора съществуват и крачат между нас? Мен ме хваща страх. Представяте ли си какво ще стане когато те поради някаква причина не успеят да си вземат лекарствата или когато по-силен стрес доразхлопа тяхна поразхлопана психика. По улиците ще се леят реки от кръв.
 -Ти защо го уби тоя човек на улицата с тесла?- разговор в стаята за разпити.
 -Защото той беше агент на матрицата, създаваше диверсия, и беше раптилиан и агент на интергалактическия космически съюз на японците с фъшистките извънземни.Трябва да сте ми благодарни! Ние трябва да се борим с тях!

или друг разговор:
 -ти защо отрови цялата детска градина с калие хлорид?- или:
 -ти защо запали общината по работно време?...................
 Вече се чудя дали в нашата страна не трябва да има психологическа полиция? Да следи хорските настроения и да отсява с карлуковското сито по-болните и заразните. Наистина ще стане беля.
 След брейнсторминга в тая група, админа постна снимки от профила ми в фейсбуук на стената на групата. Снимката беше от някаква AIRSOFT игра,  обичайната работа, Няколко момчурляка с камуфлажни дрехи, много обурудване по тях- жилетки, джобове, кобури, автомати.... Видите ли тоя има униформа и оръжие- значи е агент. Доказателството е на лице. Нали ние сме едни много секретни агенти раптилиани и извънземни, че даже си побликуваме снимките в фейсбуук.
 



Тагове:   как,   зомби,   агент,   рептили,   моргелонс,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. tattoo - :)
04.07.2011 12:47
сашо, ща бият :)
цитирай
2. barborok - както е казал картечаря....
04.07.2011 13:27
..."елате в повече". Аз съм агент, нинджа, и имам преки доказателства за това. Да дойдат да ме бият.
цитирай
3. zlokuche - Да са живи и здрави агентите!
08.07.2011 02:06
Както казва Маркс - Агенти от всички страни, съединявайте се!
цитирай
4. barborok - от всички галактики
08.07.2011 11:31
;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: barborok
Категория: Забавление
Прочетен: 234805
Постинги: 79
Коментари: 289
Гласове: 231
Архив