Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 22:40 - разговор със съпорта
Автор: barborok Категория: Забавление   
Прочетен: 989 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Тези два разговора съм водил лично с подръжката на интернет доставчика ми. Няма да споменавам името на този доставчик. Знам ,че ще си кажете "не е вярно аз съм водил този разговор"  но предполагам ,че хората от подръжката са го водили над стотици пъти.
  -Добър ден нещо нямам нет....
  -Ми да , то навън вали .
  -ми вали невали аз трябва ли да оставам без интернет ?
  -ми когато вали стават аварии....

То хубаво стават аварии ама трябва ли да са всеки път като вали? ....няма значение. Разговор 2:
  -добър ден нещо ми прекъсна интернета.
  -ми да то навън вали и гърми.
  -ама добре разбрах , че като вали понякога стават аварии ....
  -тоя път ние го спряхме!!!
  -защо?
  -ми защото вали и гърми - да не стане някоя авария.

Тъ ДЪЪЪЪЪЪ!!!!! Две хиляди и коя година сме?!?!?  



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: barborok
Категория: Забавление
Прочетен: 234968
Постинги: 79
Коментари: 289
Гласове: 231
Архив